onsdag 11 januari 2012

Jag ska bli moster!!

Äntligen har jag fått tillåtelse att berätta här att jag ska bli moster:-D Så till sommaren kommer det en liten han eller hon! Känns extra roligt och spännande eftersom syster och hennes sambo fått gå igenom en resa för att komma så här långt som man inte önskar att någon fick gå igenom!!

Idag fyller Alexandra 13 år, GRATTIS GUMMAN!! Av oss fick hon ett presentkort på den nya hårstudion som öppnat och pengar. Frågade vad hon önskade sig och får till svar "Jag har allt jag vill ha så jag vet faktiskt inte" jaa vad ska man då ge henne;-) Orkar inte stå och baka så det blev en köpetårta,princesstårta, som vi ska fika lite senare ikväll!

1 kommentar:

  1. Stort grattis, det är härligt att bli moster!!
    Och grattis till Alexandra!

    SvaraRadera