tisdag 10 januari 2012

ditten och datten

Idag blev en betydligt bättre dag ;-) Inget strul med bilen och inga glömda blöjjor och inte kom jag försent heller:-D
Idag var det skolstart för Fredde,Alexandra och Filippa, lite segt att komma upp men inte konstigt när vi kunnat sova länge under jullovet och därmed kommit i säng senare!!
Kollade på Sveriges mästerkock igår, följde hela förra säsongen så den måste jag ju se igen:-D Äntligen börjar en del av de serier som jag följer starta igen. Bones började ju i söndags och den serien måste jag ju se. Väntar på att true blood, Greys Anatomy samt familjen annorlunda och V ska börja med så är kvällarna räddade sen:-D

Var in för o se om filippas vinterskor var fixade än eftersom detär drygt 14 dagar sen vi lämnade in dom och de inte ringt om skorna. Vi fick ta ett par helt andra skor då hennes inte gick att laga och det fanns inga kvar av de hon köpte så nu fick hon de skor hon från början ville ha(men som vi ansåg var för dyra) samt att jag fick 100 kr tillbaka eftersom dom nu reade ut alla skor:-D

I morgon har vi en spänd tjej som fyller tonåring, Alexandras födelsedag och hon blir 13 år nu, min stora (lilla) tjej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar