onsdag 25 januari 2012

En liten Emilia och toppenresultat

Min dröm jag hade visade sig vara "sann" att drömmer man om döden så betyder det att ett nytt liv föds. Igår runt 16-tiden så föddes Emma och Jims lilla dotter som har fått namnet Emilia. Har sett henne på bild och hon är så söt!!
Man blir ju inte alls bebissugen eller så;-)

Idag fck jag tillbaka resultaten på terminologiorden vi hade i röntgenavsnittet eller ja på 3 av 4 test iaf och jag hade alla rätt på 2 tester och 1 enda fel på det tredje testet så jag är sjukt nöjd måste jag säga!! Inväntar det fjärde testresultatet och hoppas det är lika bra=) Jag satsar på godkänt och får jag bättre resultat än så så är det bara en bonus=)
I morgon har vi prov om mag-tarmkanalen och jag har inte orkat lägga någon energi på det så vi får väl se hur det kommer gå=/ Har haft fullt upp att ta igen allt jag missat på grund av vab1!

1 kommentar:

  1. Grattis till lilla Emilia, ja det är klart man blir bebissjuk av de små liven, där är ju så fina!!!!
    Kramar!

    SvaraRadera