fredag 13 september 2013

Barnvakt, tårtgrejer, före och nu viktbild

Idag ringde syrran så jag, Alwin och Agathon åkte dit och passade hennes dotter Edalia en stund. Myspys med en sån liten skrutta!!

Häromdagen beställde jag hem lite ny marsipan, färgpenna, två olika formar i silikon, lite moussepulver samt en slags olja man ska pensla på undersidan av marsipanen så den inte börjar smälta när det kommer i kontakt med grädde!

Jag måste säga att de har verkligen supersnabba leveranser då jag beställde det i måndags eller om det var i tisdags!! På söndag ska vi ha lite kalas för Abbe så då ska jag passa på och testa lite av detta tror jag.

Helgen här blir nog lugn förutom tårtbak och kalas på söndag. Fredag idag och fredag den 13:onde till på köpet men än så länge har inget gått fel ;-) Det innebär lite fredagsmys för barnen här så det ska vi iväg och köpa sen.



 Tänkte ni skulle få en ny före och nu-bild. Här skiljer det 24,1 kg. Jag närmar mig mitt mål :-D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar