tisdag 10 september 2013

Abbe 7 år!!

 Hipp hipp hurra för våran Abbe som fyller 7 år idag!!!! Började morgonen med att få öppna sitt efterlängtade paket, Lego City brandstation.
 Medan barnen var i skolan passade jag på att göra tårtbotten så detta ska bli en spindelmannentårta är det tänkt efter Abbes önskemål :-)
Idag var det en herre som hade bråttom hem vill jag lova ;-) Här är han och Freya i full färd med att bygga ihop brandstationen.

Om en stund ska jag åka och hämta Alwin och Agge som är på förskolan. Jag är sjukskriven denna vecka och det behövs verkligen! Det är mycket bättre nu men inte helt bra och jag får fort ont och blir trött fast idag är det mycket bättre så jag hoppas på att snart kunna ge mig ut och cykla eller gå en runda. Idag var det veckovägning och trots att jag nu inte har kunnat motionera på en vecka så har jag faktiskt gått ner 0,7 kg så sammanlagt ha jag minskat 23,5 kg nu och har 2,7 kg kvar att gå ner till sista oktober för att få remiss skickad :-)

Nähä om man skulle ge sig på och försöka göra tårtan då så det blir lite fika ikväll för födelsedagsbarnet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar