lördag 10 mars 2012

veckan som gått

Då var LIA:n över för denna gång och på måndag är det dags att sätta sig i skolbänken och få träffa alla goa klasskamrater som jag faktiskt har saknat!!

Fick ett mail häromdagen där jag blev tillfrågad om sommarjobb så nu väntar jag svar på hur det blir, blev jätteglad då det var på min första lia denna omgång som frågade=) Funderar på att ringa Vetlanda samt Oskarshamn där dem söker efter vikarier också. Vill gardera mig lite så man får något iaf!!

Annars är det som vanligt, jag är lite bättre efter att ha varit genomförkyld. ALexandra mådde dåligt i veckan och kräktes en gång så vad det var hon fick vete tusan. Alwin är så himla förkyld och har börjat hosta ganska rejält nattetid och igår när jag hämtade barnen på förskolan så hade Abbe feber och klagade på ena örat och inatt var han så febervarm och kräktes ett par gånger=(

Idag åkte jag och Alexandra till Vimmerby för att bara få komma hemifrån lite och shoppade lite smått och gott och fikade. Fick sällskap  av min lillasyster med. Blev lite linnen, byxor, jacka, några plagg till sommaren och skor till barnen. jag beställde tid för en synundersökning som jag ska göra på fredag och sen tänkte jag kolla in nätet lite efter nya glasögon.
åkte hem och syrran följde med hem till oss och hennes sambo anslöt sig lite senare och vi grillade.

Uno var hemma med de andra barnen och hjälpte Abbe att få träna på sin nya cykel=)

ikväll är Uno på bio med sin lillebror Jim och jag ska sätta mig med godispåsen och spela lite på datorn;-) skippar melodifestivalen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar