tisdag 13 mars 2012

"Körslaget" sommarjobb m.m

Igår var det första skoldagen på 4 veckor och den börjades med en temadag där hela skolan delades in i 3 grupper och vi skulle sjunga som typ körslaget som går på tv. Jag valde låten "rocka på" som Markoolio sjunger. Jag är fullständigt tondöv så den passade mig bäst;-)
Jäklar vad duktiga vi var :-D och de som känner mig rätt väl har nog svårt att kunna tänka sig mig stå där inför en hel skola och sjunga ROCKA PÅ!! Jag var skeptisk i början och kände mig inte alls bekväm med situationen men ju mer vi övade desto roligare blev det:-)

Idag fick jag mail om sommarjobb med helt perfekt ju!! Jobbar veckorna 27-30 heltid och det är på min första lia som jag hade denna gång=) Känns skönt att ha ledigt ett par veckor efter skolan slutar innan jag börjar jobba och sen att jag har ledigt någraveckor innan höstterminen börjar.
Så här ser det ut med ny panel vid ytterdörren, nu ska det målas och fodras bara!!

1 kommentar:

  1. Grattis till sommarjobbet!! =)
    Haha härligt att sjunga loss lite sådär. Jag trivs att sjunga i kör fast jag har inte gjort det på typ 10 år... Kan sakna det. =)

    SvaraRadera