torsdag 1 mars 2012

lite från mig

Sjuklingarna fortsätter, Alwin har varit hängig och under 2 eftermiddagar har han haft 38,5 i temp. Agge har piggnat till men han äter fortfarande jättedåligt och nu har Filippa varit hemma 2 dagar och Alexandra har varit hemma 1 dag från skolan pga halsont och förkylning o skit. Funderar på om inte dem ska till läkaren för koll eftersom vi haft halsfluss här.... Igår var min mamma här och passade agge och alwin så jag kunde åka på praktiken.

Är ju på öppen psyk och det är lite annat än hälsocentralen och medicinmottagningen som jag varit på! Tyvärr så känner jag väl att det är nog inget jag kan tänka mig att jobba med i framtiden.  Har idag fått skriva detlängsta diktatet någonsin;-) det var på 16 minuter :-O i vanliga fall kanske man som max har skrivit ett diktat på 5 min!!
I morgon har öppen psyk stängt så då får jagpallra mig till skolan och sitta där helt ensam och skriva diktat känns väl inte så jätteroligt måste jag säga=( att sitta själv menar jag nu;-)

1 kommentar:

  1. usch, stackars ungar som är sjuka hela tiden=(. hoppas de snart piggnar på sig. kanske kan va värt en koll o få pc om det är halsfluss så går det ju över fortare!!

    tråkigt att det inte känns helt rätt där du är=(. trist att du dessutom får plugga ensam imorgon då.

    men sen är det ju helg som tur är=). kram på dig!!

    SvaraRadera