söndag 25 mars 2012

Glömd bröllopsdag, som vanligt

Ja herregud den 17 mars firade vi 11-årig bröllopsdag!! Men som vanligt så glömdes den bort mitt i allt ;-) Inget ovanligt kan jag säga. Tur vi kom ihåg förra året då vi hade 10-års jubileum! Så denna dag var som alla andra dagar men det kommer väl en ny dag nästa år ;-)

Fick tillbaka ett prov vi hade i med.doc innan vi gick på lian och jag hade ju fått resultatet via mail och hade 94 av 100 rätt. Kollade nu på provet vilka fel jag hade och jag kan ju säga att jag svor en ramsa! Jag hade skirivit pencillin som ska stavas Penicillin så därfick jag - 1 poäng samt diskution men fan så trög jag är, så många gånger som jag skrivit DISKUSSION men jag fick väl hjärnsläpp surt iaf att få - 5 poäng där, hade jag skrivit orden rätt så hade jag haft full pott=/

Igår tog jag med mig Freya,Alwin, Agathon, Filippa och min syster följde med till Vimmerby och där köpte vi nya skor. Barnen fick gympaskor utom Filippa som köpte tygskor och jag köpte tygskor till mig. Sen blev det varsin kortärm tröja och jeans. Var och fikade och sen åkte vi hem. U var hemma med Abbe Lexan och Fredde, Abbe skulle på 6-års kalas. Första gången som Abbe gick med på att stanna själv på ettkalas annars har hanalltid velat att vi ska stanna med honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar