onsdag 21 mars 2012

God morgon!

Tänkte skriva ett annat inlägg och visa lite bilder från söndagens tripp men batteriet i kameran måste laddas först så det inlägget kommer senare!

Kan ju berätta att i söndags bestämde vi oss för att ta med barnen på en hemlig liten tripp så dem fick inget veta ;-)

Annars är det fullt upp, hade dataprov måndags och jag tror och hoppas att jag fixade det iaf. Fick tillbaka en uppgift som vi hade i arbetspsykologin och YES jag fixade den räliga uppgiften!! Hade redovisning av uppgiften som vi skulle göra under vår LIA suck hoppas jag klarade den, han sa inget annat iaf ;-)

Nu är det ju dags för skatten (klart jag måste ta det med här va fan alla pratar ju om den;-)) Jag hade inga förhoppningar om att få något eftersom jag haft csn sen i augusti men snacka om förvåning när jag väl efter mycket om och men kunde komma åt deklarationen med e-legitimationen!!!! Man blir obstinat när man vet att den finns där men inte tusan kommer man åt den ;-) Ja ja jag fick tillbaka iaf och mer än jag någonsin har fått förut..... hur detnu kan komma sig.....kanske lönar sig att studera......näääe jag tror inte dethade med saken o göra men roligt var det iaf att se summan:-D

Ha en skön dag!!

3 kommentarer:

  1. Det stämmer att du får mera när du pluggar...jag fick mellan 8-10 000 kr 2 år i rad. Detta år efter att ha jobbat i över 1 år fick jag bara hälften! Men jag fick tillbaka på skatten iallafall vilket är ju bra naturligtvis!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Menvad konstigt.... Ja huvudsaken man slipper restskatt!!

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni också fick tillbaka, ja håller med, huvudsaken man inte får restskatt!!

    SvaraRadera