torsdag 23 februari 2012

sista dagen i morgon och trött, sjuk son, tandläk.besök

Några dagar sen jag skrev men jag har inte haft tid eller ork. Jag blir helt slut av alla nya intryck man får på LIA:n ;-) I morgon är det min sista dag på hälsocentralen och det känns faktiskt tråkigt. Jag har haft en jättebra tid där!!

Inatt vaknade Agge vid 03.20 och hade 39,5 i temp =( så för att lösa dagen så ringde jag och väckte min mamma strax efter 05 idag och hon ställde upp och kom hit!! Fick åka hem tidigt från LIA:n idag och när jag kom hem så var agge ännu sämre, genomförkyld och ögoninflammation på köpet och nu under em så har inte alvedon fungerat utan han ligger och har en stötig andning. Verkar som att han har ont i halsen med så frågan är om man ska ringa vc och kolla upp honom. Idag harhan i princip sovit hela dagen och nu ligger han här på soffan vid mig och håller på att somna igen, min stackars lilla skrutt=(

Uno var iväg till Västervik med Alexandra idag. Det är dags för lexan att få tandställning. Så idag gjorde dem avgjutning och så ska en tand dras ut och sen ska vi tillbaka och då ska hon få en räls ditsatt.

1 kommentar:

  1. Usch vad mycket sjukor det är nu hos alla! Stackars Agge! Krya på!
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera