söndag 19 februari 2012

Härliga lördag, massor av bilder

Igår hade vi en fm där vi städade av huset, hinner inte och orkar inte så mycket om kvällarna när man kommit hem. På em hade vi sagt att vi skulle ta med barnen till pulkabacken och min syrra ringde lägligt på morgonen och frågade om vi skulle åka pulka och grilla korv så hon och hennes danne hängde på. Så här är lite bilder av vår em, vi hade iaf tur med vädret för på kvällen rengande det sen! Hade en jättebra dag i backen och sen åkte vi vidare för att äta middag hos min mamma=)


I
FULLT ÖS
Filippa och hennes kompis Malina
Uno på sjärtlappen, hann fota i farten;-)
Filippa
Fredrik och Agge
Filippa och Freya hade jätteroligt tillsammans
Syrrans sambo,danne, han bjuder på sig själv och spexar. Här tar han en IKEA påse och trär på sig för o testa om man kan åka på den;-)
Det gick väl inte så jättebra att åka på den;-)
Agge och Alwin på väg upp i pulkabacken
Alexandra och Abbe kommer ner för backen
Freya vår lilla busa
ABBE
Börjar bli lite trött så en stund i pappas knä
Min kärlek
JAG och ALWIN (herregud så jag ser ut)
Detta är jag och agge på väg ner för backen. Jag har nog inte åkt pulka på så där en 20 år eller så:-o
Full fart, fasen vad roligt det var att åka:-D 
Dags att grilla korv
Mums vad gott med lite grillad korv och få värma sig runt elden!
Var det tröttsamt det var att tända elden danne?
Agge och Alwin så nöjda=)

1 kommentar:

  1. Jättehärliga bilder, ni verkar haft en fin dag!! Verkar varit hur kul som helst, roligt när det blir ett helt gäng sådär. =)
    Kramar!

    SvaraRadera