torsdag 9 januari 2014

Ullared, ledig och tårta

Jag har visst inte kommit till det där inlägget om våran lilla tripp jag skrev om i förra inlägget ;-) Hur som så var vi iväg till ullared och shoppade igen :-D




Ser att det fattas bild på  kläderna Filippa fick så det får bli en senare bild kanske......

Veckan började ju bra med en ledig dag ;-) sedan var det dags att återgå till vardagen. Alexandra åkte på magsjuka :-( Peppar peppar ingen av oss andra har fått skiten!! Däremot så har Filippa inte mått helt hundra bra utan haft ont i magen och huvudet så hon åkte hem från skolan igår.

Idag har jag ledig dag ( har ju slutat på behandlingshemmet som jag var på och skrev innan) och den har inneburit bakning, städ och tvätt. Agge och Alwin har mest spelat ipad hela dagen, och vid 12 hämtade vi Abbe och Freya som slutade i skolan. Nu är 6 av 7 barn hemma och vi väntar på att Alexandra ska komma hem och även U så ska vi äta kalops med kokt potatis till.OOOPPPPS kom på att vi inte har någon lingonsylt hemma ju :-/

avslutar med en bild på Alexandras tårta, hon fyller 15 år på lördag och i morgon kväll blir det lite kalas.




1 kommentar:

  1. Oj så mycket fint! Jag måste verkligen se till att komma iväg till Ullared nån gång!

    SvaraRadera