söndag 18 augusti 2013

Sista veckan, tårtbeställning

Då var sista arbetsveckan för min del gjord. I morgon måndag blir det att åka till arbetsförmedlingen och sätta upp sig som arbetssökande. Avslutade veckan med ett besök på akuten igen med ännu ett sjuhelvetes gallstensanfal. Måtte operationstiden komma fort!
Denna gången höll anfallet på i 4 timmar trots dubbel dos med Diklofenak. 4 timmar är kanske inte så lång tid men fy fan vad ont det gör!

Igår var Freya bjuden på kalas så jag cyklade dit med henne och sen åkte och jag och u för att storhandla. Min syrra med sin familj kom på besök. Jag styrde med en tårta som jag fått beställning på.


Så här blev resultatet. Den innehåller jappfluff och persika-passionmousse.
Därefter cyklade jag och hämtade Freya.

Nu på morgonen har jag dekorerat tårtan och Kattis hämtade tårtan. Efter det cyklade jag med Freya och Abbe till kompisar så dem är där och leker nu. U har åkt för att hälsa på sin pappa på sjukhuset.
Jag ska väl försöka städa lite igen, tycker man gör inget annat än att plocka här hemma ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar