fredag 27 juli 2012

jobb,vab, flipp m.m

Här händer typ ehhh ingenting..... Jag har jobbat min sista dag i högsby och det känns vemodigt men jag hoppas att jag snart kommer jobba där igen, trivs jättebra där!!
Måndag börjar jag på det andra stället så nu blir det att lära sig deras rutiner!!

VAd händer annars då jo ingenting ;-) U har vabbat idag då Abbe hade ett kruppanfall igår kväll och vaknade idag jättedan i bröstet och feber. Freya är dessutom förkyld så ja nu kör vi väl en sjukvända till då!!

Filippa damen har fått utegångsförbud. Hon har struntat fullständigt i vad vi säger och att hålla tider. Vet snart intevad man ska göra tycker inte att barn ska få göra hur dem vill utan får ta konsekvenser av sitt handlande när de gång på gång skiter i vad man säger. Hon vill bli behandlad som äldre än vad hon är men när hon gång på gång bevisar att hon inte kan följa våra regler så ja vad gör man liksom..... Vägrar att låta barnen bestämma över oss här hemma. Är hemskt när man hör barn säga till sina föräldrar att dem ska göra det eller det så komma hem eller vad det nu kan handla om tänker dem då rakt inte göra och ännu värre är det när man hör och ser att föräldrarna låter barnen hållas=( Är man så rädd som förälder att man inte vågar ta dusten med sina barn eller vad????!!!!


Jaja i morgon får hon gå ut igen iaf.

Imorgon ska vi på kalas med får se hur det blir då U har jouren kanske blir så att jag får åka själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar