söndag 27 november 2011

1:a advent

Ja då var första advent här och snön håller sig borta tack och lov, 14 dagar framåt nu så ska jag göra min LIA på medicinmottagningen ser fram emot att få testa hur det är där ute och jobba som vårdadministratör=)

Idag fick vi tillbaka reultatet i onkologiprovet vi gjorde och jag klarade det också med toppenresultat jäklar vad bra jag är;-) försöker o peppa mig med det för att känna att jag faktiskt kan klara detta=) satt ju med världens migrän när jag gjorde provet så jag trodde jag knappt skulle klara mig men där ser man:-D

Igår em var Alexandra,Filippa, Abbe, FReya, ALwin och kusin jennifer samt deras vänner sabine och william på bio, dom såg Nalle phu. Jätteroligt att storasystrarna vill gå med sina småsyskon på bio!!!!

Ha en trevlig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar