måndag 1 augusti 2011

Leos lekland


Det här roade vi oss med igår;-) vi var på Leos lekland i kalmar och barnen hade jättekul och fick göra av med en massa energi=)









Vi hade en rolig dag men vid ett tillfälle så när jag gick med agathon så hörde jag ovanifrån freya som grät och såg att hon irrade runt och var sååå ledsen så jag började ropa på henne och efter några ggr så fick jag ögonkontakt med henne iaf och då hittade lillsnurpan inte vägen ut=(







och till slut så kunde jag lotsa henne ner MEN jag var tvungen att gå runt för att komma till öppningen där hon var och när jag kommer dit så har hon klättrat upp IGEN och sprang runt och grät för att hon inte kom ner och ut jag försökte gång på gång att få henne o lyssna på mig för jag hade ju agathon och klättra in där kunde jag ju inte utan att behöva lämna agathon själv så jag såg att även en pappa hade uppmärksammat henne.







Då började jag o kolla runt efter Uno eller någon av dom stora barnen men hittade ingen av dom så jag var tvungen att lämna henne för att springa och leta efter någon so kunde komma till undsättning!! hittade dom 3 stora ganska snabbt och bad do koma och hjälpa freya och lagom till att vi kommer tillbaka(detta taralltså max 1-2 min) så harnågon varit och bett om hjälp så 2 av tjejjerna som jobbade höll på att klättra för att ta sig upp till henne men alexandra var snabbare och kom upp till henne snabbt;-) slutet gott,allting gott lite ledsen och uppskakad var hon så hon höll sig i den delen som var för de allra minsta några minuter sen sprang hon igen och klättrade;-) En annan stod ju helt genomsvett !!











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar